Friday, December 24, 2010

Sudah Tidak Sabar

Posted by Nurul Hidayah Mohd Zim at 7:06 PM
Salam. Entry kali ni bekisar dgn sikap tidak sabar aku. Tidak sabar knapa??? mahu kawenkah?? Haha. Jgn memain. Kang mak aku tibai laju2. :P

X sabar mahu jumpa housemate~~ dah lama cuti. mahu jumpa Cik Noor, Cik Ayin, Cik Picha~~... ... Dah lama rasanya x gelak2 ngan housemate yg gila2. Jd mau kuar shopping2 ngan housemate yg boros2. mau study ngan housemate yg gila tekun. mau gossip ngan housemate yg lebeh hebat dr murai.com. mau makan2 b'sama housemate yg memang kaki melantak..wuuu~~ Rindunya hampa semua... Rindu saya x?? Aceceh. cakaplah rindu kalau rindu. Jgnlah malu2. :D haha.
Cik Noor Atiqah: Roomate aku. Sgt tinggi dan chanteek. Jgn segan2 nak tgur beliau. Krana masih single mingle. Haha

Cik Nurfarahin: Roomate n classmate yg cun. Dan sgt gila2. Status: kurang pasti. Haha

Cik Nur Hafisya (bebaju merah): Kakak dan ketua keluarga di rumah kami. Sgt chanteek dan bergaya. :)


Btw, cuti sudah mahu habes. Yippy. bagai cacing kesejukkan sudah bosan di rumah. X sabar mahu masuk sem baru, lecturer baru, subjek baru. Wuuu~~ Over tau..semangat blajar la konon.. hehe.

See u next week my fwen n all my classmate. :) Rindu bangat sama kalian. Pasni mesti diri jadi cacing kepanasan pulak akibat sebok dgn kelas dan assingment. Oooohhh~~ Sungguh suka.sungguh suka. Gila ka apa hang ni dayah?? Org syok cuti? hang syok study..haha. nak wat cena. Dah boring sgt dok umah. jadi mari ke kelas dgn hati yg riang dan gumbira..lalalala~~ Kpd blogger2 yg lain yg bakal jugak masuk sem baru next week, selamat belajar okey. :) Bui2. Salam.

4 comments:

free2rhyme_152003 on December 24, 2010 at 7:29 PM said...

wohoooo...begitu juga di sini..xsabaq nk ke kelas...ari ahd p tesco mkn sizling mee..haha..rindu rindu jugak..tggu ya..! see you olzz on the new year!!!

Nurul Hidayah Mohd Zim on December 24, 2010 at 7:31 PM said...

wooo..okeh2. Azam baru eh cik noor. :P

Farah Ain on December 24, 2010 at 7:54 PM said...

ooh tidak.!!
tak mahu bukk sem ..huhu

Nurul Hidayah Mohd Zim on December 24, 2010 at 10:24 PM said...

rara: kanapa kah? pdahal rumah kamu paling dekat okey. hehe

Post a Comment

Friday, December 24, 2010

Sudah Tidak Sabar

Posted by Nurul Hidayah Mohd Zim at 7:06 PM
Salam. Entry kali ni bekisar dgn sikap tidak sabar aku. Tidak sabar knapa??? mahu kawenkah?? Haha. Jgn memain. Kang mak aku tibai laju2. :P

X sabar mahu jumpa housemate~~ dah lama cuti. mahu jumpa Cik Noor, Cik Ayin, Cik Picha~~... ... Dah lama rasanya x gelak2 ngan housemate yg gila2. Jd mau kuar shopping2 ngan housemate yg boros2. mau study ngan housemate yg gila tekun. mau gossip ngan housemate yg lebeh hebat dr murai.com. mau makan2 b'sama housemate yg memang kaki melantak..wuuu~~ Rindunya hampa semua... Rindu saya x?? Aceceh. cakaplah rindu kalau rindu. Jgnlah malu2. :D haha.
Cik Noor Atiqah: Roomate aku. Sgt tinggi dan chanteek. Jgn segan2 nak tgur beliau. Krana masih single mingle. Haha

Cik Nurfarahin: Roomate n classmate yg cun. Dan sgt gila2. Status: kurang pasti. Haha

Cik Nur Hafisya (bebaju merah): Kakak dan ketua keluarga di rumah kami. Sgt chanteek dan bergaya. :)


Btw, cuti sudah mahu habes. Yippy. bagai cacing kesejukkan sudah bosan di rumah. X sabar mahu masuk sem baru, lecturer baru, subjek baru. Wuuu~~ Over tau..semangat blajar la konon.. hehe.

See u next week my fwen n all my classmate. :) Rindu bangat sama kalian. Pasni mesti diri jadi cacing kepanasan pulak akibat sebok dgn kelas dan assingment. Oooohhh~~ Sungguh suka.sungguh suka. Gila ka apa hang ni dayah?? Org syok cuti? hang syok study..haha. nak wat cena. Dah boring sgt dok umah. jadi mari ke kelas dgn hati yg riang dan gumbira..lalalala~~ Kpd blogger2 yg lain yg bakal jugak masuk sem baru next week, selamat belajar okey. :) Bui2. Salam.

4 comments on "Sudah Tidak Sabar"

free2rhyme_152003 on December 24, 2010 at 7:29 PM said...

wohoooo...begitu juga di sini..xsabaq nk ke kelas...ari ahd p tesco mkn sizling mee..haha..rindu rindu jugak..tggu ya..! see you olzz on the new year!!!

Nurul Hidayah Mohd Zim on December 24, 2010 at 7:31 PM said...

wooo..okeh2. Azam baru eh cik noor. :P

Farah Ain on December 24, 2010 at 7:54 PM said...

ooh tidak.!!
tak mahu bukk sem ..huhu

Nurul Hidayah Mohd Zim on December 24, 2010 at 10:24 PM said...

rara: kanapa kah? pdahal rumah kamu paling dekat okey. hehe

Post a Comment

 

Sweet Candy Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez