Monday, December 27, 2010

Perhatian dan Pengumuman kpd Warga2 dan Penduduk2 Negeri Pualau Pinang sekalian T____T

Posted by Nurul Hidayah Mohd Zim at 11:27 PM
Salam. Uih tgk tajuk entry. Sungguh pnjg. Macam mahu announce brita dr titah raja2. Aiseh. haha. Entry kali ni khas buat semua rakyat Pulau Pinang ye. Jika anda warga Kedah, Perlis, Selangor dan negeri2 yg bukan tergolong dalam kelompok PULAU PINANG sila abaikan. Ini adalah krana anda2 sekalian begitu bertuah pd esok hari T_____T

Tahukah anda wahai rakyat2 beta dr negeri Pulau Pinang? (bila masa Pulau Pinang ada raja? Pang laju2!! Bg fakta salah. haha) Bahawasanya esok hari 28 Disember 2010/Selasa bekalan air di negeri kita akan dicatu selama 12 jam. Bermula 7 pg sehingga 7 malam. (hoi..hoi... macam mana mahu mandi, semayang, minum. alahai. lomah aih den bab2 x dak air ni.)

Aku tahu hal ni pun sebab dapat emel dr kakak iparku. Thanx Kak Mas. :) Emelnya berbunyi begini. Sila baca dgn nada seperti penyimpan mohor2 besar diraja. :D



Jadi kpd mak cik-mak cik, mak2, abang2, ayah2, adik2, pak long mak long, p la lekaih tadah air buang setimba dua. kalau nak lebih sket seperigi pun okey jugak. tahan la seminggu. haha. Jgn lupa ya. kang esok2 buat lupa air x dak p keja x yah mandi lah :D baru perfume semulajadi. Ya x? :P

Okeylah, setakat ni ja announce untuk hr ni. nak p tadah air sat. kang esok den yg x mandi. hee~~ Bui2 Salam. :)

p/s: Sesapa yg x bayar bil air tu, x yahla kalut nak tadah ka apa. memang air kat umah hang x kn ada. T_____T p mandi air trjun ja la. hehe. Out*



0 comments:

Post a Comment

Monday, December 27, 2010

Perhatian dan Pengumuman kpd Warga2 dan Penduduk2 Negeri Pualau Pinang sekalian T____T

Posted by Nurul Hidayah Mohd Zim at 11:27 PM
Salam. Uih tgk tajuk entry. Sungguh pnjg. Macam mahu announce brita dr titah raja2. Aiseh. haha. Entry kali ni khas buat semua rakyat Pulau Pinang ye. Jika anda warga Kedah, Perlis, Selangor dan negeri2 yg bukan tergolong dalam kelompok PULAU PINANG sila abaikan. Ini adalah krana anda2 sekalian begitu bertuah pd esok hari T_____T

Tahukah anda wahai rakyat2 beta dr negeri Pulau Pinang? (bila masa Pulau Pinang ada raja? Pang laju2!! Bg fakta salah. haha) Bahawasanya esok hari 28 Disember 2010/Selasa bekalan air di negeri kita akan dicatu selama 12 jam. Bermula 7 pg sehingga 7 malam. (hoi..hoi... macam mana mahu mandi, semayang, minum. alahai. lomah aih den bab2 x dak air ni.)

Aku tahu hal ni pun sebab dapat emel dr kakak iparku. Thanx Kak Mas. :) Emelnya berbunyi begini. Sila baca dgn nada seperti penyimpan mohor2 besar diraja. :D



Jadi kpd mak cik-mak cik, mak2, abang2, ayah2, adik2, pak long mak long, p la lekaih tadah air buang setimba dua. kalau nak lebih sket seperigi pun okey jugak. tahan la seminggu. haha. Jgn lupa ya. kang esok2 buat lupa air x dak p keja x yah mandi lah :D baru perfume semulajadi. Ya x? :P

Okeylah, setakat ni ja announce untuk hr ni. nak p tadah air sat. kang esok den yg x mandi. hee~~ Bui2 Salam. :)

p/s: Sesapa yg x bayar bil air tu, x yahla kalut nak tadah ka apa. memang air kat umah hang x kn ada. T_____T p mandi air trjun ja la. hehe. Out*



0 comments on "Perhatian dan Pengumuman kpd Warga2 dan Penduduk2 Negeri Pualau Pinang sekalian T____T"

Post a Comment

 

Sweet Candy Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez