Tuesday, July 5, 2011

Kegemukkan Kemelandaan Kedirian~

Posted by Nurul Hidayah Mohd Zim at 5:11 PM

Assalamualaikum

Mood sekarang sgt risau. Badan dah macam belon. Hampa. Hampa. Apa patut dibuat. Sila berdiet saja. =.=

Ini adalah saya pd masa sekarang. Hahaha. (Okey tipu. Sapa suh percaya :P )

Jadi mulai esok hari, saya akan berdiet sekeras2nya. Wahahaha... Ntah2 malam p tibai cheese nan pulak. Habis. Habis.. Silalah sedar diri wahai Nurul Hidayah. Kamu sudah ke "chubby" an. Baiklah. Baiklah. Esok saya diet. =.=


Dan kemudian, harap2nya boleh jd begini. Lihat pinggang dia, kurus bukan. Haha ^__^ (Angan2 ja ko dayah)

Wish me luck. T__T

Salam. Bubye.

0 comments:

Post a Comment

Tuesday, July 5, 2011

Kegemukkan Kemelandaan Kedirian~

Posted by Nurul Hidayah Mohd Zim at 5:11 PM

Assalamualaikum

Mood sekarang sgt risau. Badan dah macam belon. Hampa. Hampa. Apa patut dibuat. Sila berdiet saja. =.=

Ini adalah saya pd masa sekarang. Hahaha. (Okey tipu. Sapa suh percaya :P )

Jadi mulai esok hari, saya akan berdiet sekeras2nya. Wahahaha... Ntah2 malam p tibai cheese nan pulak. Habis. Habis.. Silalah sedar diri wahai Nurul Hidayah. Kamu sudah ke "chubby" an. Baiklah. Baiklah. Esok saya diet. =.=


Dan kemudian, harap2nya boleh jd begini. Lihat pinggang dia, kurus bukan. Haha ^__^ (Angan2 ja ko dayah)

Wish me luck. T__T

Salam. Bubye.

0 comments on "Kegemukkan Kemelandaan Kedirian~"

Post a Comment

 

Sweet Candy Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez