Monday, January 31, 2011

Gusi Oh Gusi~~

Posted by Nurul Hidayah Mohd Zim at 10:28 PM

Salam. Oh knapa sekarang antibodi aku sgt lemah? Asyik sakit saja. Skang sakit gusi pulak. Org kata mahu tumbuh gigi bongsu. Alahai gigi. Knapakah kau x nak tumbuh time kecik2 dulu ha?? Haih. Sangat sakitlah. Nak makan pun susah. Nak telan air liur pun susah. Apalah nasib T_____T

Sebelum ni x lah sakit sebegini rupa. Disebabkan sakit sgt aku pun amik keputusan pegi farmasi ja. Cari ubat. Dah makan ubat pun still sakit da.. Ya allah. Sabar2. Esok pg pasti okey ^_^ (sedapkan hati sendiri.. )

Rasa2 brapa lama mahu sakit begini? Kurus la gamaknya aku kan. Nak makan pun susah. Wuwuwuwu. =.=

Oklah mau tdo. Dgn gigi yg saket. Bui2. Salam~



2 comments:

muhamad zairi bin marzuki on January 31, 2011 at 11:26 PM said...

meyh nak tolong cabut...nak x..??

Nurul Hidayah Mohd Zim on February 1, 2011 at 5:06 PM said...

oh..no..no..no... bukan gg yg saket. gusi lah T_T

Post a Comment

Monday, January 31, 2011

Gusi Oh Gusi~~

Posted by Nurul Hidayah Mohd Zim at 10:28 PM

Salam. Oh knapa sekarang antibodi aku sgt lemah? Asyik sakit saja. Skang sakit gusi pulak. Org kata mahu tumbuh gigi bongsu. Alahai gigi. Knapakah kau x nak tumbuh time kecik2 dulu ha?? Haih. Sangat sakitlah. Nak makan pun susah. Nak telan air liur pun susah. Apalah nasib T_____T

Sebelum ni x lah sakit sebegini rupa. Disebabkan sakit sgt aku pun amik keputusan pegi farmasi ja. Cari ubat. Dah makan ubat pun still sakit da.. Ya allah. Sabar2. Esok pg pasti okey ^_^ (sedapkan hati sendiri.. )

Rasa2 brapa lama mahu sakit begini? Kurus la gamaknya aku kan. Nak makan pun susah. Wuwuwuwu. =.=

Oklah mau tdo. Dgn gigi yg saket. Bui2. Salam~



2 comments on "Gusi Oh Gusi~~"

muhamad zairi bin marzuki on January 31, 2011 at 11:26 PM said...

meyh nak tolong cabut...nak x..??

Nurul Hidayah Mohd Zim on February 1, 2011 at 5:06 PM said...

oh..no..no..no... bukan gg yg saket. gusi lah T_T

Post a Comment

 

Sweet Candy Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez