Wednesday, February 9, 2011

Kak Limah oh Kak Limah

Posted by Nurul Hidayah Mohd Zim at 6:16 PM
Assalamualaikum w.b.t wahai rakyat2 jelata. :P

Mood minggu ini agak baik disebabkan asyik bergelak tawa saja x habis2. masuk ni dah 8 atau 9 kali dah aku layan cita ni. Gila gempak. Mau guling2 atas kate tgk. Memang best lah.


Watak si Usop ini sgt mengelikan hati. Admire kamulah wahai usop. Haha.

Gila kentang ka x boleh tgk kek hr jadi tgh jalan? X pasal2 lumpuh tehegeh2 nek Wellcha..kah3..X penah dibuat org. dah nama pun lumpuh kan? Apasal plak la kome boleh jalan sambil lari2 bawak welcha kome tuh? X pahe aih teman.
Minggu ni jugak laptop buat hal la kan. habisnya assgnment teman dia kokak. Tepaksa la plak buat lain. Hadoi. pas2 sekarang x berlaptop la gamaknya. Tepaksa pinjam laptop kakak ipar yg baek hati. Tq kak mas =)
Besok mahu siap2 pulang ke Penang. habis ja klas pukul 12 tuh, trus lari laju2 balik umah. (gila pa lari. nek moto cukop. haha). Motif pulang? mahu baiki laptop yg gamaknya hidup segan mati x mahu itu. Aduh. Sungguh dukacitalah kamu. mau habis duit brapa ratus pulak. T___T
Ada sesapa baik hati mau sumbangkan laptop free kat teman? Hik3. Besday walaupun lambat lagi, ala, kira hadiah besday tahun lepas la. :P X gitu? Pangggggg!! laju singgah pipi. kah3.
Ok, x tahu nak merepek meraban dah kat sini. Mau out. mandi n solat. Assalamualaikum w.b.t ^____^



1 comments:

Iszati on February 19, 2011 at 4:10 PM said...

best! usop lawakkkkkkkkkkk gila! haha

x blh bla bila dia ckp:
"nasib baik harta kerajaan kalau x ak humban kat sungai" haha

Post a Comment

Wednesday, February 9, 2011

Kak Limah oh Kak Limah

Posted by Nurul Hidayah Mohd Zim at 6:16 PM
Assalamualaikum w.b.t wahai rakyat2 jelata. :P

Mood minggu ini agak baik disebabkan asyik bergelak tawa saja x habis2. masuk ni dah 8 atau 9 kali dah aku layan cita ni. Gila gempak. Mau guling2 atas kate tgk. Memang best lah.


Watak si Usop ini sgt mengelikan hati. Admire kamulah wahai usop. Haha.

Gila kentang ka x boleh tgk kek hr jadi tgh jalan? X pasal2 lumpuh tehegeh2 nek Wellcha..kah3..X penah dibuat org. dah nama pun lumpuh kan? Apasal plak la kome boleh jalan sambil lari2 bawak welcha kome tuh? X pahe aih teman.
Minggu ni jugak laptop buat hal la kan. habisnya assgnment teman dia kokak. Tepaksa la plak buat lain. Hadoi. pas2 sekarang x berlaptop la gamaknya. Tepaksa pinjam laptop kakak ipar yg baek hati. Tq kak mas =)
Besok mahu siap2 pulang ke Penang. habis ja klas pukul 12 tuh, trus lari laju2 balik umah. (gila pa lari. nek moto cukop. haha). Motif pulang? mahu baiki laptop yg gamaknya hidup segan mati x mahu itu. Aduh. Sungguh dukacitalah kamu. mau habis duit brapa ratus pulak. T___T
Ada sesapa baik hati mau sumbangkan laptop free kat teman? Hik3. Besday walaupun lambat lagi, ala, kira hadiah besday tahun lepas la. :P X gitu? Pangggggg!! laju singgah pipi. kah3.
Ok, x tahu nak merepek meraban dah kat sini. Mau out. mandi n solat. Assalamualaikum w.b.t ^____^



1 comments on "Kak Limah oh Kak Limah"

Iszati on February 19, 2011 at 4:10 PM said...

best! usop lawakkkkkkkkkkk gila! haha

x blh bla bila dia ckp:
"nasib baik harta kerajaan kalau x ak humban kat sungai" haha

Post a Comment

 

Sweet Candy Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez